„Tema nu trebuie să fie o pedeapsă sau o armă. Tema trebuie să fie efectiv o posibilitate ca el (elevul – n.red) să-şi consolideze acasă, să-şi însuşească foarte bine ceea ce a învăţat la şcoală, să-şi întipăreasca lucrurile acelea în minte, atât”, a precizat Florentin Gheorghe, profesor de Limba română, la Radio România Actualităţi. Acesta preda elevilor de gimnaziu, la o şcoală din Târgovişte. Întrebat care este strategia sa în privinţa temelor, aceasta a răspuns că „nu dau o temă doar de dragul de a avea copilul ce să scrie acasă, adică sunt lecţii de comunicare orală, n-am ce temă să le dau acasă. Insist pe lecţiile de gramatică mai mult, dar şi acolo încerc să fac cât pot cu ei, pentru că şi temele, eu le dau 30 de exerciţii, dar eu vreau să fiu, asta ar trebui să facem noi, profesorii, să le şi corectăm. Am timp într-o oră să corectez 30 de exerciţii? Că degeaba le-a făcut copilul dacă le-a făcut greşit şi nu îl verifică nimeni. Ideea e ca eu să pot să-l verific. Şi atunci îi dau cinci exerciţii, cât ştiu că pot să verific ora următoare cu el cinci minute, să mă asigur că a înţeles şi s-a corectat”.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display