Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunțat miercuri că va lansa o aplicație prin care pacienții vor putea semnala situațiile în care, la solicitarea furnizării de servicii medicale, nu le sunt respectate drepturile.
Președintele instituției, Adrian Gheorghe a făcut anunțul, în premiera, în cadrul unei conferințe de presă consacrată măsurilor necesare pentru consolidarea unui parteneriat corect atât cu pacienții, cât și cu furnizorii de servicii medicale.
„Am sesizat o aplicare neuniformă a reglementărilor din sistem care afectează uneori accesul pacienților la servicii medicale. Încurajăm pacienții să ne semnaleze problemele pe care le întâmpină pentru a le putea remedia. Scopul nu este de a găsi vinovați, ci de a îndrepta erorile din sistem care pot afecta pacienții”, a declarat Adrian Gheorghe.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display