Reprezentanții Aspire Teachers și mai multe cadre didactice asociate au lansat public o serie de lecții pilot impreuna cu reprezentanții Asociației Cartierul Creativ Carolina. Astfel, elevii care vor participa la acest sistem de educație, considerat revoluționar, vor avea posibilitatea de a urmări opt lecţii speciale realizate cu ajutorul dronelor, care vor fi transmise în direct şi vor include experimente, jocuri, interviuri cu experţi sau localnici, sesiuni de întrebări şi răspunsuri, lecţii ce fac parte din proiectul "Educaţia pentru dezvoltare durabilă la înălţime", lansat miercuri la nivel naţional, în cadrul unei conferinţe organizate de Departamentul de Dezvoltare Durabilă (DDD) din cadrul Secretariatului General al Guvernului (SGG), cu sprijinul consilierului de stat László Borbély, coordonator al Departamentului de Dezvoltare Durabilă și Zoltán Kallós, secretar de stat în Ministerul Educației Naționale
Potrivit iniţiatorilor, reprezentanţii Aspire Teachers, cadrele didactice implicate şi Asociaţia Cartierul Creativ Carolina, în colaborare cu DDD din cadrul SGG, proiectul "Educaţie la înălţime" se extinde la nivel naţional şi devine accesibil oricărei şcoli din ţară. Lecţiile au inclus experimente, jocuri, interviuri, reconstituiri istorice, scurte reportaje explicative, iar tehnologia actuală a permis dialoguri între profesorul de pe teren şi elevii aflaţi la clase ori acasă, în sistemul de învăţământ online.Lecţiile vor fi realizate în perioada mai-iunie 2021, iar şcolile se pot înscrie pe platforma Aspire Teachers şi pot viziona transmisia în direct a acestor lecţii. Prima dintre acestea va fi transmisă din localitatea Sf. Gheorghe, de la gura de vărsare a Dunării în Marea Neagră, şi aduce în atenţia copiilor obiectivul de dezvoltare durabilă "viaţa acvatică". După ediţia live, fiecare lecţie va fi disponibilă online şi orice profesor va avea acces la planul acesteia şi la materialele video.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display