Marketing la UDJG Recomandat

29 mar 29 mar

Un nou domeniu de studii universitare de doctorat a fost acreditat la Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi, prin Ordinul de ministru 4292/3.08.2022, este vorba despre „Marketing". „Ne bucură faptul că suntem într-o continuă creştere. Asta înseamnă că şcoala doctorală de Ştiinţe Socio-Umane are acum şase domenii acreditate - Filologie, Istorie, Ştiinţa sportului şi a educaţiei fizice, Management, Economie şi Marketing”, a declarat prof. univ. dr. Nicoleta Ifrim, directorul Şcolii doctorale de Ştiinţe Socio-Umane din cadrul IOSUD UDJG.
„Având în vedere strategia de dezvoltare a Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, în concordanţă cu cea a Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, şi dezideratele de dezvoltare a paletei de specializări cerute de piaţa muncii, domeniul de doctorat Marketing are misiunea de a oferi candidaţilor o bază solidă pentru consolidarea competenţelor de expertiză în marketing şi cu rol în furnizarea unor soluţii de avangardă la problemele societăţii. Ne propunem: consolidarea profilului ştiinţific al candidaţilor aspiranţi la studii avansate în marketing, abordarea unor teme de cercetare interdisciplinare şi transdisciplinare şi valorificarea oportunităţii de a promova proiecte de inovare colaborativă prin cuplarea cunoştinţelor din domenii de expertiză complementare la standardele educaţiei avansate de marketing”, a declarat prof. univ. dr. Adrian Micu, decanul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.