Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică din cadrul Universităţii “Dunărea de Jos” din Galaţi, alături de Inspectoratul Şcolar Judeţean Galaţi, Colegiul Naţional „Alexandru Ioan Cuza” Galaţi şi Casa Corpului Didactic Galaţi organizează, în perioada 17-20 mai 2022, ediţia a doua a concursului de creativitate în domeniul IT, destinat pasionaţilor de toate vârstele. Competiţia poartă numele profesorului Severin Bumbaru, mentor şi creator al învăţământului gălăţean de informatică şi de calculatoare şi este menită să atragă atât studenţii, cât şi liceenii şi elevii de gimnaziu.
Concursul se va organiza şi anul acesta în online. Astfel: echipe de maximum 3 studenţi pot participa la competiţia în format Hackathon ce va dura 48 ore şi care va avea provocări precum: programare obiectuală (C++, C#, Java – jocuri), programare Web şi baze de date, programare roboţi şi sisteme embedded, aplicaţii mobile de inteligenţă artificială. Liceenii sunt aşteptaţi să participe la categoriile: Programare în C++ / C# ce presupune organizarea în echipe de maximum trei persoane şi realizarea unei aplicaţii sau Web Design, unde, tot în echipă de câte maxim trei liceeni vor trebui să realizeze un site web. Nu în ultimul rând, elevii vor fi provocaţi, tot în echipă de maxim 3, în competiţia de Animaţii Scratch. Mai exact, realizarea unei animaţii în aplicaţia Scratch care să conţină personaje şi decoruri.
Calendarul concursului este următorul:
- 12 aprilie – 12 mai – Înscrierea participanţilor
- 13 mai 2022 – Finalizarea listelor de participanţi elevi şi studenţi
- 17 mai 2022 – Lansarea temelor pentru secţiunile dedicate elevilor
- 18 mai 2022 – Lansarea temelor pentru secţiunile dedicate studenţilor
- 17 - 20 mai 2022 – Desfăşurarea concursului de creativitate în IT „Severin Bumbaru”
- 3 iunie 2022 – Premierea participanţilor
- 20 mai 2022, ora 15.00, pe platforma Gsuite a Casei Corpului Didactic Galaţi – Conferinţa online „Perspective IT în societatea cunoaşterii” pentru cadre didactice din învăţământul universitar şi preuniversitar.
Fiecare participant/echipă va avea la dispoziţie 15-20 de min. pentru a-şi prezenta proiectul şi încă 10-15 minute de conversaţie cu juriul, iar premiile vor fi mai mult decât ofertante. Mai multe detalii se găsesc în regulamentul de pe site-ul concursului www.concurssbumbaru.ugal.ro. Înscrie-te sau înscrie-ţi copilul pentru că ne pregatim de un viitor în care programarea va fi indispensabilă în toate domeniile.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display