Activităţile online nu dispar din universităţi Recomandat

11 on 11 on

Activităţile online sincron în universităţi urmează să aibă ponderi maxime de 60% la licenţă, 60% la masterat şi 65% la doctorat, pentru învăţare-predare, dar de circa două ori mai mici în cazul activităţilor practice, precizează standardele de calitate pentru folosirea mijloacelor electronice în universităţi. Agenţia de asigurare a calităţii în învăţământul superior (ARACIS) a publicat aceste standarde, precum şi ponderile pentru online în fiecare domeniu şi pentru fiecare tip de activitate didactică.
Edupedu.ro a semnalat că aceste standarde au fost adoptate de ARACIS vineri, 5 august. Preşedintele instituţiei, Octavian Mădălin Bunoiu, spunea atunci că setul de standarde urma să fie publicat oficial şi transmis instituţiilor interesate în câteva zile. “Personalul didactic propune modalitatea adecvată de desfăşurare a activităţilor academice, în urma unei analize care are la baza criterii cum ar fi: nevoile specifice de învăţare ale studenţilor şi modul optim în care acestea pot fi atinse, rezultatele învăţării vizate, conţinuturile care trebuie parcurse şi măsura în care acestea pot fi abordate în format online, avantajele aduse de tehnologie pentru a creşte calitatea proceselor de învăţare, predare sau cercetare, precum şi disponibilitatea acestora pentru toţi studenţii”, mai spune materialul citat.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.