Mai mult de jumătate din copiii de 10 ani din lume nu pot citi un text simplu – Raport UNICEF / Aproape jumătate din tinerii români nu deţin competenţele de învăţământ secundar, în materie de alfabetizare şi calcul. Discrepanţa calităţii de viaţă dintre ţările înstărite şi cele cu dezvoltare precară accentuează pierderile de învăţare produse de criză pandemică, la nivel mondial, ceea ce oferă şanse inegale copiilor de a se dezvolta în continuare, arată un raport recent al UNICEF, publicat pe 11 iulie. Autorii raportului, experţi de la Comisia de Educaţie a organizaţiei internaţionale şi de la partenerii săi, au dorit să afle ce competenţe şi în ce mod îşi însuşesc copiii din lume abilităţile de viaţă după pandemia de Covid-19. Ne aflăm într-o criză de învăţare. Pentru a le oferi tinerilor cele mai bune şanse de reuşită, trebuie să îi sprijinim în mod holistic. Primul pas este să identificam unde se află copiii şi tinerii în ceea ce priveşte dobândirea gamei de competenţe de care au nevoie, să monitorizăm progresul în dezvoltarea lor şi să ne asigurăm că niciun copil sau tânar nu este lăsat în urmă – aceasta este înaintarea de pe site-ul unicef.org unde se găseşte raportul.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display