Consiliul Județean Gorj a lansat, la Hobița, prima etapă din planul gândit și elaborat pentru promovarea destinației turistice - Gorj – Acasă la Brâncuși având ca obiectiv general: creșterea notorietății și a numărului de turiști în județul Gorj prin campanii integrate de promovare.
Planul de promovare a județului Gorj cuprinde mai multe etape și este gândit pe un an de zile.
Astfel, invită publicul să redescopere județul Gorj și prin intermediul platformelor de social media-Facebook. Instagram și Tik Tok ce poartă numele GORJ-ACASĂ LA BRÂNCUȘI. Acest demers face parte din capitolul promovare online pe care CJ o realizează, urmând a alătura în scurt timp și site-ul - Acasă la Brâncuși.
Pe parte de promovare offline, CJ Gorj are în vedere participarea la târguri de turism, elaborarea și distribuirea de pliante, broșuri, în centre de promovare turistice din alte județe, aeroporturi, pensiuni sau agenții de turism precum și organizarea de infotrip-uri pentru jurnaliști, bloggeri, operatori de turism și de ce nu chiar investitori în industria ospitalității.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display