Modificări în noul mers al trenurilor. Acestea se aplică începând de pe 15 decembrie Recomandat

CFR Călători va avea în circulație zilnic, în medie, peste 1.000 de trenuri în perioada decembrie 2024-decembrie 2025. Compania feroviară anunță că noul mers al trenurilor va intra în vigoare pe 15 decembrie 2024 și va fi valabil până la data de 13 decembrie 2025.

În noul Mers al Trenurilor vor circula zilnic, în medie, 1100 trenuri ale CFR Călători.
Compania a introdus în circulație 4 trenuri noi București Nord – Brașov. Acestea sunt formate din rama electrică RE-IR Alstom Coradia Stream, alocată pentru exploatare operatorului național de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).

Cele 4 trenuri noi IR proiectate pentru circulația în acest mers de tren nou sunt:
1 IR 16001 Bucureşti Nord (06.31) Brașov (08.59) 2h 28m
2 IR 16002 Brașov (10.25) Bucureşti Nord (12.58) 2h 33m
3 IR 16003 Bucureşti Nord (13.22) Brașov (16.00) 2h 38m
4 IR 16004 Brașov (16.27) Bucureşti Nord (19.00) 2h 33m.

De asemenea, în condițiile începerii lucrărilor la infrastructura feroviară „Quick Wins”, pe relația București Nord – Craiova, CFR Călători a planificat trenuri pe rute modificate, astfel:
-pentru a răspunde mai bine cerințelor și pentru menținerea relațiilor internaționale ce leagă principalele orașe din România cu Europa, circulă:
Trenul internațional IR 72 „Traianus”, în relația Craiova – Budapesta Keleti
Trenul internațional IR 73 „Traianus”, în relația Budapesta Keleti – Craiova
-introducerea unui tren nou în circulație IR 1599 în relația București Nord – Drobeta Turnu Severin, cu plecare din stația București Nord la ora 5.02 sosire în stația Drobeta Turnu Severin ora 12.19.
În condițiile demarării lucrărilor de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, pentru preluarea călătorilor în perioada sezonului estival din stațiile Cluj Napoca, Sighișoara, Câmpia Turzii, Copșa Mică, CFR Călători introduce în circulație trenurile IR sezoniere 1947/1948 în relația Cluj Napoca – Brașov și retur, ramuri la trenurile IR sezoniere 1941/1942 în stația Brașov.
În sezonul estival între principalele orașe din țară și litoral se asigură legătura cu trenuri directe, cu mențiunea că pe distanța Constanța – Mangalia și retur trenurile circulă în regim de tren Regio și la tarifele aferente acestui rang de tren.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.