Amenzi de la Protecția Consumatorului pentru întârzierea unui zbor charter din România către Egipt Recomandat

Un operator aerian a fost amendat de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Ilfov pentru întârzierea unui zbor charter spre Egipt.

Comisarii din Ilfov au făcut marți, 10 octombrie, verificări pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, constatând că operatorul de transport aerian Bees Airlines SRL a întârziat zborul spre Hurghada, Egipt, programat pentru ora 4.00 până la ora 22.00 a aceleiași zile.

„Controlul s-a extins și în zilele următoare, pentru a se verifica felul în care compania a soluționat situația pasagerilor afectați de întârziere”, a mai anunțat ANPC.

Ca urmare a neregulilor constatate, comisarii ilfoveni au aplicat amenzi în valoare totală de 102.000 lei operatorului aerian.

Printre abaterile constatate se numără: lipsa demersurilor de informare a pasagerilor, obligatoriu a fi asigurate de către operatorul aerian prin care să le fie precizate drepturile, în special cele cu privire la compensație și asistență, lipsa informării scrise a fiecărui pasager referitoare la normele de comunicare și asistență, în condițiile în care organizatorul cursei charter a decis schimbarea operatorului aerian care argumentase drept cauză a întârzierii o defecțiune tehnică și nerespectarea termenelor stabilite de soluționare a reclamațiilor consumatorilor.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.