Destinația turistică România este promovată, între 5 – 7 martie, la cel mai mare și important târg de turism din lume, organizat în format business-to-business (B2B). Este vorba despre Bursa Internațională de Turism – ITB Berlin.
Pavilionul național găzduiește, timp de trei zile, 38 de expozanți din rândul tour-operatorilor, agențiilor și asociațiilor de turism, dar și reprezentanți ai autorităților publice locale și regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeții și călătorii în orașe, până la sejururi relaxante pe litoral și explorări în Delta Dunării.
Pavilionul național al României, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), are o suprafață totală de 210 metri pătrați. Toți cexpozanții României beneficiază și de un spațiu propriu pe platforma digitală a evenimentului, de un profil online individual și o agendă de întâlniri dedicată. De altfel, la stand, vizitatorii sunt invitați să inițieze discuții B2B și, în funcție de punctele de interes comune, sunt încurajați să încheie colaborări durabile, bazate pe încredere reciprocă, și proiecte de succces.
Vizitatorii vor putea face cunoștință, în spațiul dedicat României, cu cele mai frumoase și atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producție video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internațional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obținând o rată de recunoaștere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri – primăvara, vara, toamna și iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinație permanentă, pentru fiecare zi din an. Mai mult, vor fi prezentate în imagini și patru forme de turism specifice țării noastre, care pot fi de interes pentru turiștii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie și cultură, ecoturism și autenticitate. Experiența va fi completată și de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru „să călătorească” pe loc, în România.
Așa cum a devenit deja tradiție, România va participa și la conferința internațională Donausalon (Salonul Dunării), aflată la cea de-a 9-a ediție. Evenimentul este organizat în ultima zi a ITB Berlin, respectiv pe 7 martie a.c., de către Reprezentanța Permanentă a Landului Baden-Württemberg. În calitate de partener de cooperare, România – țară riverană Dunării, va amenaja un stand, unde delegația MEAT, condusă de secretarul de stat Lucian-Ioan Rus, va prezenta publicului interesat cele mai frumoase povești și curiozități despre destinațiile turistice autohtone. Tot acolo, vizitatorilor li se vor oferi spre degustare produse gastronomice și băuturi specifice românești.
Germania ocupă an de an primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști străini în România, motiv pentru care este și va rămâne o piață prioritară. Spre exemplu, conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică, turiștii germani au reprezentat 10.40% din totalul turiștilor străini care ne-au vizitat țara, în anul precedent. Aceștia preferă, de obicei, contactul cu natura, turismul activ, circuitele culturale, experiențele în mediul rural, dar și călătoriile în marile orașe ale țării. Totodată, menționăm că în Germania își au sediul și cei mai mari tour-operatori din lume, a precizat Ministerul Economiei.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display