Digitalizarea activităţii de comunicare a Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) cu diverse categorii de beneficiari se va realiza cu ajutorul aplicaţiei "My ANCOM". fiecare beneficiar va putea accesa în platforma informatică în orice moment toate documentele emise de ANCOM şi care privesc activitatea proprie, de la documentele privind licenţele de utilizare a spectrului şi până la titluri de creanţă sau alte documente informative. Documentele încărcate vor fi păstrate pentru o perioadă de trei ani şi vor asigura utilizatorilor un istoric al relaţiei acestora cu Autoritatea. Totodată, în anumite cazuri specifice, aplicaţia va putea fi folosită şi în sens invers, beneficiarii având posibilitatea de a transmite direct Autorităţii anumite documente şi informaţii prin intermediul "My ANCOM".
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display