Activităţi remediale interactive la Matematică, în judeţul Iaşi, după testarea standardizată iniţială din toamnă. Inspectoratul şcolar lansează un campionat pe echipe, pentru elevi şi profesori, care împleteşte jocul cu ştiinţa exactă: “Este foarte clar că, făcând lucrurile la fel, nu vom putea obţine rezultate mai bune” - Ştefan Lefter.
Pentru a-i atrage pe elevi de matematică şi pentru a-i ajuta să progreseze, Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi lansează un concurs interactiv, sub formă de proiect-pilot, deocamdată, în şcolile gimnaziale din judeţ cu elevi de nivel mediu şi cu cerinţe de educaţie remedială, potrivit unui anunţ al ISJ Iaşi pe Facebook.
Astfel, “CampioMate” este un concurs de matematică pe echipe care îşi propune să ajute mai ales elevii cu lacune să se apropie de matematică şi să o înveţe prin jocuri online. Acţiunea ISJ vine în contextul în care în septembrie – octombrie 2021, la începutul anului şcolar, instituţia a organizat în tot judeţul Iaşi testări standardizate pentru a observa pierderile de învăţare generate de pandemie, în rândul elevilor, şi pentru a veni cu soluţii pentru remediere.
EduPedu.ro a scris pe larg, la acea vreme, despre raportul din urma testărilor standardizate. Acesta indică, „pentru toate disciplinele de studiu, menţinerea unui decalaj semnificativ între rezultatele obţinute de elevii din mediul urban faţă de elevii din mediul rural”.
Este foarte clar că, făcând lucrurile la fel, nu vom putea obţine rezultate mai bune. Aşadar, este de datoria noastră, a comunităţii profesorilor de matematică, să schimbăm paradigmele şi să identificăm soluţii pentru a le readuce copiilor dragul de matematică şi, astfel, să-i ajutăm să se dezvolte, scriu cei de la ISJ în postare.
În acest an lansăm etapa pilot a programului, pentru clasele a V-a şi a VIII-a şi pe diviziile de nivel mediu şi remedial, urmând ca anul următor să extindem programul la toate clasele de gimnaziu şi toate diviziile, prezintă ISJ Iaşi.
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.
Error: No articles to display