Consiliul Județean Sălaj și consultantul de dezvoltare strategică Brandberry SRL au organizat zilele trecute, o dezbatere publică pentru prezentarea, în stadiu preliminar, a Politicii de marketing teritorial și branding a județului Sălaj pentru perioada 2023-2033.
"Vedem, astăzi, roadele unui proiect început acum aproape un an, prin care ne-am dorit să avem parte, în județul nostru, de experiența unor profesioniști în strategii de marketing, astfel încât noi, ca administratori ai județului, să punem în aplicare cele mai bune recomandări pentru a dezvolta industria turismului în Sălaj. Nu am făcut asta pentru orgolii, ci din două motive serioase. În primul rând, credem cu tărie că avem multe lucruri frumoase de oferit celor care ne vizitează - de la natură și gastronomie, la tradiții și istorie. În al doilea rând, ne propunem să creștem calitatea vieții locuitorilor Sălajului, deoarece ei vor fi principalii beneficiari economici ai acestui demers", a transmis, cu acest prilej, Dinu Iancu-Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.